23 Ekim 2010 Cumartesi

0

BenMODA Mobil Moda Platformu


Bütün yaz aklımda Blackberry ve İphonelar için blogumun uygulamasını geliştirme fikri vardı. Araştırdım, düşündüm, nasıl bir şey yapabilirim dedim. Ben bu fikri aklımda bir yerlerde bırakmışken, İbrahim Kocalıoğlundan bir mail aldım, BenMODA mobil  uygulamasıyla ilgili. BenMODA İphone/Ipad/ Ipod Touch kullananların indirebileceği, ücretsiz bir uygulama. Bu uygulamayı indirdiginizde;

  sevdiğiniz bütün blogları kolaylıkla takip edebilir
- Yerli moda tasarımcılarının en son kreasyonlarını takip edebilir
- Yerli ve yabancı markaların kataloglarına ve kampanyalarına ulaşabilir
- Modaya ait güncel bilgiler ulaşabilir
- Moda tasarımcılarını ve bloggerları Twitter'dan takip edebilir
- Kendi sitilinizi görüntüleyip tüm dünya ile paylaşabilirsiniz.
Yani her gün kontrol ettiğiniz blogları bilgisayarım yok diye dert etmeden okuyabilirsiniz :) Bu uygulama gelişmeye devam ediyor, İbrahim Kocalıoğlu her gün yeni bir blog ekliyor, yeni bir tasarımcı arıyor. Böyle uygulamaların var olmasına çok seviniyorum ve bu uygulamanın bir parçası olduğum için çok mutluyum. Sizde ben ve arkadaşlarımı BenMODA uygulamasıyla takip etmek istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayıp uygulamayı indirebilirsiniz:
http://itunes.apple.com/app/benmoda/id385583587?mt=8#

Bu arada ufak bir haber daha: A46 ürünleri markafoni.com'da indirimde. Bir göz atın derim! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top