7 Ekim 2010 Perşembe

0

Canşui Meditasyon Atölyesi :)


Evet biliyorum bunu çok sık söylüyorum ama ben işimi çoook seviyorum :) ... Şimdi sevdiğim işimi birde sizlere öğretiyorum. Öğretmen olmak gerçektende çok keyifli bir işmiş bunuda sizlerle öğreniyorum. Yeni şeyler yaratmak her zaman heyecan verici ve insanın ruhunu gençleştiriyor. Benim işimde de eğer üretim aşamasındaysan yapmak istediğin takının bitmiş halini görene kadar başka birşey düşünme ihtimalin yok tamamen elindeki işe yoğunlaşıyorsun. Takıyı veya herhangi bir aksesuarı yaparken beynini boşaltıyorsun ve sonunda kendi oluşturduğun aksesuarı taktığın zamansa içinde bir sevinç yoğunluğu oluşuyor. Yani bu durum bende tam olarak böyle ben yaptım heheyyy diyorsun ve keyifle yarattığın ürünü takıp atölyeden çıkıyorsun. Bunun için atölyemin adını Meditasyon atölyesi olarak değiştirdim kendimce :) Eğer sizde haftanın birkaç saati stresten kaçıp yaratarak meditasyon yapmak isterseniz bana bir mail atmanız yeterli size anında dönüş yaparım size uyan gün ve saatleri belirleriz ve takılarımızı üretmeye başlarız. Bu yazımın üstünde bugüne kadar ki çalışmalardan örnekler ekledim. Hepside çok başarılıydı... Çok güzel şeyler yarattılar...
iletişim; cansu@cansui.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top