10 Ekim 2010 Pazar

0

Çiçekli Elbise Giymiş Kuşlarım

       Bu ara peşpeşe, bol miktarda, çeşit çeşit kuş görebilirsiniz blogumda. Aynı şeyi yapmaktan sıkıldıkça oynuyorum kuşlarla. Bunlar da öyle çıktı ortaya. Hediye ve sipariş olarak oldukça dolu bir hafta beni bekliyor. Geçen hafta biraz hastaydım, elim kolum kalkmadı. Hava kapalıyken tasarım yapamıyorum ben. O nedenle sadece  kuşları hazırladım. Bu hafta yerlerine yerleştireceğim. Kimi yurt içi, kimi yurt dışı birçok seyahatleri var kuşlarımın. Onları yola hazırlamam gerek.



       Güneş bugün güzel yüzünü gösterdi. Kahvaltı sonrası evden çıktık, güzel bir gün geçirdik. Enerji depoladık, güneşle canlandık. Kuzey ülkelerinde, güneş görmemekten dolayı  intihar vakaları çokmuş ya; ben de oralarda yaşasam bir ay sonra ya deliririm ya da hayatıma son veririm herhalde. Ne kötü bir haftaydı Allahım. Tamam kış geliyor ama arada bir de olsa güneşi eksik etme göğümüzden, penceremizden...



Herkese bol güneşli, cıvıl cıvıl, güzel bir hafta diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top