31 Ekim 2010 Pazar

0

kırmızı kalpli pasta

Arkadaşım eşine süpriz bir doğum günü partisi yaptı. Baya büyük kapsamlı bir parti oldu şöyle diyebilirimki; bahçede kuzu çevirtti, çok geniş bir açık büfe hazırlandı hatta takıldım hani bu partinin dansözü nerede?...:)
Bende büyük aşkla bağlı olduğu eşi için, bu aşkı simgeleyen kırmızı kalpleri yaptım... Başka ne anlatabilirdiki zaten..

malzemeler
1 adet kakaolu pandispanya
2 paket çikolatalı krem şanti
250 gr karışık meyve konservesi

hazırlanışı
Pandispanyanın ara katlarını meyvelerin nefis şurubuyla ısladım. Tarifine göre hazırlanmış şantiyi ara katına sürüp meyveleri serptim ikinci katını kapatıp her tarafını şantiyle sıvadım. Beyaz şeker hamurunu açıp üzerine giydirip fazla kısımlarını kestim. Kırmızı marzipandan kalpler yapıp süsledim.. Çok daha iyi olabilirdi. Ama Ömer Arda'nın doğum günü partisinin ertesi günü olunca, o yorgunluğa bu kadar yapabildim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top