21 Ekim 2010 Perşembe

0

Leopar trendine bende uydum :)

Daha önce çoğu kez hem blogumda, hem Ayşe Ozyilmazeldeki köşemde leopar trendinin bu kış her yerde ne kadar çok goreceğimizden bahsetmiştim. Hatırlarsanız Paris Moda haftasından sokak görüntüleri yazımda H&M'de leopar bir pantalon gördüğümden bahsetmiştim size. O pantalonu aradım bulamadım ve o sırada Topshop'a girdim ve bu resimde gördüğünüz pantalonu kaptım :) Ve kesinlikle bu pantalonun çok daha güzel olduğuna karar verdim. Leopar atkıyla yaptığım kombinimden sonra şimdide yeni pantalonumla bir kombin yapmak istedim :) işte benim stilimde leopar trendi :)

Bluz: GAP
Pantalon: Topshop
Atkı: All Saints
Ayakkabı: Lanvin
Yüzükler: Sokaktan alınma
Oje: Chanel Khaki Vert 


Bu arada blogumu seviyorsanız Trendus yarışması için oy verir mısınız? :) Aşağıdaki linke tiklamaniz yeterli

http://www.trendus.com/blog-odulleri-2010-yarismacilar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top