31 Ekim 2010 Pazar

0

Trend: 1940ların retro saç modelleri





    1940’ların meşhur retro saç modeli bu kış geri geliyor. Rulo ve pürüzsüz buklelerin ağırlıkta olduğu saç modellerini bende çok beğeniyorum. Hatta blogumun logosunda göreceğiniz resimdeki saçım ve elbisemde de böyle bir hava yaratmaya çalışmıştım :)
Bu sezon retro saç tarzını bir çok defilede gördüm. Dior, Fendi bunlardan bir kaçıydı (yukarıda da göreceğiniz gibi) Bu saç tarzının en çok siyah bir makyaj ve kan renginde kırmızı bir rujla güzel durduğuna inanıyorum. Aynı stil kahverengi dumanlı bir göz makyajı ve çıplak bir dudakla da çok hoş duruyor. Bu resimlerde farklı stillerin örneklerini göreceksiniz. Benim saçım bu tarz rulo dalgaları kaldıracak kadar uzun olmadığı için yapamıyorum, ama topuz yapıp saçlarımın yanlarını kıvırmayı çok seviyorum, kendi kendime retro bir tarz yaratmaya çalışıyorum :) Bu aralar bir yerlere giderken nasıl bir saç yapsam diye düşünüyorsanız işte size bir fikir, bu tarz bir saç yaptırıp, retro olun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top