12 Ekim 2010 Salı

0

uğur böceği pastası ve kelebek pastası

Canım oğlumun 4. yaş gününü parkta küçük bir davetle kutladık geçen hafta. Güzel bir sonbahar günüydü. Akşama doğru serinlediysede biz hızımızı kesmedik saat 14:00 den akşam 20:00 ye kadar parktaydık. Doktor adayımız Özlem'cim gitarıyla nefis şarkılar söyledi oğlum için. Ömer Arda'nın pek ilgisini çekmediysede biz zevkle dinledik :) Arda doğduğu gün itibariyle bizim evin uğur böceği oldu. Bebek, bereketiyle uğuruyla gelir sözünü doğrulatmıştı. Ve hala uğur böcüğümüz ve hala öyle hitap ediyoruz :) bu bağlamdan dolayı parlayan güneşime uğur böceği pastası yaptım birde kelebenk. Çok severek yaptım vede çok beğenildi hem görüntüsü hem tadı, buda beni doğal olarak çok mutlu etti. Ama en çok da Arda'nın gözlerinin parlamasını sevincini mutluluğunu görmeliydiniz. Arkadaşlarım kendine çok yüklenme bizde bişeyler yaparız dediler ben yok dediysemde onların ısrarlarına dayanamadım :) çok da iyi oldu tuzlulara karışmadım.
Katılan ve emeği geçen herkeze çok teşekkür ediyorum...
uğur böceği pastası, karnı acıkmış yaprak yiyor :)


kelebek pastası, çocukların parmaklamalarına rağmen duruşunu pek bozmadı :)

parktaki soframızdan bir görüntü

menüdekiler

zeytinyağlı sarma (Ayşegül'ün elinden)
mercimek salatası
üç renkli salata
patatesli, kıymalı kömbe (Gülay ablamın elinden)
simit (Gülay ablamın elinden
krutonlu, közlenmiş patlıcan salatası
kıymalı ve peynirli pide (Bediye'nin elinden)
poğaça (Sevda'nın elinden)
tavuklu kereviz salatası
limonlu cheseecake

çocuklar için

hamburger
makarna salatası
bonibonlu kurabiye
margarita pizza (Bediye'nin elinden)
kelebek pasta
uğur böceği pasta



tarifleri de sırasıyla yayınlayacağım. Sevgiler..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top