26 Kasım 2010 Cuma

0

Everyday Minerals Mineral Fondöten & Bronzlaştırıcı Kompakt Pudra

em-1

Gectigimiz gunlerde Everyday Minerals Turkiye'nin online alisveris sitesinin acildigindan bahsetmistim. Nihayet iki tane EM urununu deneme $ansim oldu. Bugun sizlere onlardan bahsetmek istiyorum.

em-2

Ilk urun Multi Tasking Neutral Mineral Fondoten. Likit fondoten kullanmadigim icin bu urunu makyaj baz'i olarak kullaniyorum. Yuze cok hafif bir isilti ve aydinlik veriyor. Cildi alliga hazirliyor, cilt rengini dengeliyor, ho$ bir tonlama yapiyor. Bu fondoten'in her cilt tipine uygun 4 farkli kapaticilik secenegi var: Original Glo, Yari Mat, Mat ve Yogun Kapatici. Benim cildim karma oldugu icin Original Glo secenegini tercih ettim. Kuru ciltler icin onerim Original Glo veya Yari Mat tercih etmeleri. Mat ve Yogun Kapatici opsiyonlari yagli cilt tipleri icin daha uygun olur.

em-3

Gordugunuz gibi urunun ambalaji kullanim rahatligi acisindan cok iyi tasarlanmis. Kutunun kapagini actiginizda etrafa toz pudra dagilma riski yok. Kullanacaginiz kadarini fircaniza alip $effaf koruyucu kapagini kapatiyorsunuz, temiz ve kullanisli!

em-4

em-7

Bu urunu minik kabuki fircalarimla kullaniyorum. Daha iyi sonuc almaniz icin sizlere kabuki kullanmanizi tavsiye ederim ama yoksa diger fircalarda i$inizi gorur. Bu arada yeri gelmisken soylemek istiyorum. Makyaj fircalarimi surada bahsettigim Brush Cleaner'la temizliyorum. Mis gibi oluyorlar.

em-5

Diger urun ise elime ulastigi gunden beri neredeyse yiyerek kullandigim Bronzlastirici Kompakt Pudra. Renginin bu kadar koyu gorundugune bakmayin. Cilt uzerinde cok dogal duruyor. Ben kontur yapmak icin ve cogu zaman allik fircasiyla allik olarak uyguluyorum.

em-6

Urun ambalaji yine cok basarili. Pudranin uzerinde seffaf koruyucu kapak var. Boylece kapagi ilk actiginizda direk toz pudrayla karsilasmiyorsunuz.

em-8

Urunlerin ikiside elime cok cici kumas bir kesenin icinde ulasti. Oldukca iyi paketleme yapilmisti. Kargo ucreti olarak sadece 5,60 TL odedim. Kisaca Everyday Minerals Turkiye'yle yasadigim ilk tecrubeden cok memnun kaldim. Umarim ayni musteri kalitesini hep devam ettirirler. En kisa surede diger urunlerinide denemek icin sabirsizlaniyorum.

Bu arada bilmeyenler icin ufak bir not: Everyday Minerals Pudralar tamamen doğal minerallerden üretilmiştir. Kimyasal boya ve koruyucular içermez. ASLA HAYVANLAR ÜZERİNDE TEST EDİLMEZLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top