24 Aralık 2010 Cuma

0

Kırmızı Terlik



Yılbaşında herkes kırmızı birşeyler alır, bu genelde giyimlerde geçerlidir. Ama ben gittim kendime kırmızı terlik aldım :)) Aslında kendim için değil banyoda kullanmak için aldım bu terliği. Plastik olduğu için çok yumuşak ve uzun süre dayanabilecek yapıda.

Herkesin ayağında bu crocs terlikleri görmeye bıktık ama ben daha yeni edindim. Çok hoş bir kokusu var çilekli sakız gibi kokuyor oldukça yumuşak ve hafif ayağınızda hissetmiyorsunuz bile. Birde iç yapısı benekli olduğu için yürürken bir nebzede olsa ayaklarınıza masaj yaparak kan dolaşımının hızlanmasını sağlıyor. Üzerindeki ufak delikler sayesinde ayaklanız nefes alıyor.

Markası Tigerline kendi sitelerinde terliklerinin tanıtımını parfümlü, kaymaz, yumuşak, konforlu olarak tanımlamışlar gerçekten de öyle... Kullandıkça keşke daha önce alsaymışım dedim. Ayaklarında sürekli terlik bulunduranlara bu tarz terlikleri artık bende tavsiye ediyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top