26 Ocak 2011 Çarşamba

0

Çoraptan Oyuncak Maymun


Bu maymunu ne zamandır dikmek istiyordum en sonunda vakit ayırabildim.
Bu aralar üzerimde öyle bir tembellik varki hiç birşey yapasım yok. O kadar çok yarım işler ve yeni yapılacaklar listesi varki sadece gidip gelip bakıyorum, bir naz bir naz bende; kim yapacaksa benim işlerimi...

Maymunun böyle küçük durduğuna bakmayın baya bir inatçı çıktı kendisi. İlk önce makinaya ayar çekmek lazım yoksa çorabı dikmiyor atlama yapıyor en sonunda jarse iğnesi taktım, aslında penye iğnesi daha iyi olurdu ama o da ben de yoktu. Dikmesi ise 2dk. alıyor, çevirip içlerine elyaf doldurmak ise 30 dk alıyor en çok burası oyaladı beni. Daha sonra kolları ve bacakları aynı renk iple muntazam dikmek gerekiyor hele de bir çocuğun eline verecekseniz sapasağlam olmalı.

Sonuç olarak boyu 2 karışı geçmeyen şu inatçı maymun tam 1 saatimi aldı benim. Ama kızımın eline verdiğimde sevincini görmek tabi ki de paha biçilemez.

Yapmak isteyenler burada adım adım yapılışını bulabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top