22 Ocak 2011 Cumartesi

0

Puantiyeli Kutu Kaplama ve Puantiyeli İğnelik (Geri dönüşüm)

Bir önceki yazımda  önizlemesini ve fotoğraflı yapılış aşamalarını paylaştığım kutu kaplama çalışmamnı bitmiş hali. Hızımı alamayıp bir de kavanoz iğnelik, düğmelik yaptım.
Önceki yazımda üst kapağı hazırlamış orada kalmıştım. Keçenin üzerinden, kırmızı iplikle fotoğrafta gördüğünüz şekilde geçip, dilimli dolgun görüntüyü sağladım.apağın iç kısmına pötikare kumaş, kenarlarına krem rengi keten harç yapıştırdım.
Kapağın üzerine puantiyeli kumaştan gül ve yeşil ketenden içi elyaf dolgulu iki yaprak çalıştım ve onlarla süsledim. Farklı süslemeler de düşünülebilir.




Kapağı gövdeye sabitlemek için önce sağlam bir iplikle sıkıca 2 cm. kadar el dikişiyle diktim. Sonra fotoğraftaki keçe parçasını üzerine yapıştırdım.
Minik kavanozlar bizde hep bu şekilde değerlenir. Eli iğne tutan yakınlarıma giderken hediye götürüyorum. Çok memnun oluyorlar.


Daha önce yaptığım kavanoz değerlendirme, makara değerlendirme ve diğer iğne yastığı- iğnelik çalışmarım burada. Tüm kutu kaplama, süsleme çalışmarım da burada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top