15 Şubat 2011 Salı

0

Poyraz Bebek İçin Kuzulu Kapı Süsü ve Aplike Seti

Bu aralar hep erkek bebekler için çalışıyorum. Uzun süren pembelerle münasebetim sonrasında maviler iyi geldi :)
   Sipariş verirken özellikle kuzu, çit,aydede ve yıldız figürleri çalışmam istendi. Poyraz'ın duvar sticker ve nevresimlerindekilere uydurmaya çalıştım figürleri. Yine dayanamayıp ağaca minik bir kuş yerleştirip imzamı attım ama :)



    Kapı süsünü set olarak hazırladım. Yukarıdaki aplike setini duvar, dolap ve tüllerde kullanmak üzere yapmamı istediler.

 Kutulanmış hali...


...ve imzalanmış hali...

Poyraz bebeğin dünyaya gelmesine sayılı günler kalmış. Hayırlısıyla, sağlıkla dünyaya gelmesini diliyorum.



Siz de benzer bir set sahibi olmak isterseniz Emek Sensin ve Pasaj'da satışta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top