10 Mart 2011 Perşembe

0

Bloğuma Girebilmek İçin Dokuz Takla Attım.


Bugün bloğuma bir girdim geçen hafta olduğu gibi yine sanki bir suç işlemişimde bloğum kapatılmış gibi o berbat kırmızı yazı yine karşımda. Yine sinirlerim tepeme çıktı kopmayan son bir bam telim vardı onuda kopardılar.

Sizin yüzünüzden bilgisayar işlerinde usta oldum neredeyse, teşekkür mü etsem beddua mı bilemiyorum.

Artık sizin yüzünden hiç yazasım yok, yeni birşey üretme ve paylaşma hevesimi kırdınız. Birçok arkadaşıma ulaşamıyorum, ulaştıklarıma ise yorum yapamıyorum deli olmamak elde değil.

Az önce bilgisayara bir tekme atasım geldi, ama sorun onda değildi ki... Yeniden dns ayarlarını kim neye ayarlamış hemen şöyle bir göz gezdirdim.

Daha önce:

8.8.8.8
8.8.4.4 olarak ayarlamıştım sorun kalmamıştı, ta ki bu güne kadar. Şimdi tekrar dns.leri değiştirip yeniden girebiliyorum.

Yeni ayarları:

4.2.2.1
4.2.2.1 olarak ayarladım. Bakalım bu ayarlar beni kaç gün idare edebilecek.

Eğer ilerleyen günlerde benden bir ses çıkmazsa bilin ki artık bloğuma giremiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top