9 Mart 2011 Çarşamba

0

Golden Rose Rujlar {Ultra Rich Color Lipstick}


Yerli kozmetik firmalari son donemde ataga kalkti. Bu konuda Flormar ba$i ceksede ben Golden Rose'dan da umutlanmaya basladim. Golden Rose'un sogan kabugu rengi ruj'unu {18 numara} denedim. Aslinda metalik rujlarla aram pek iyi degil ama bu rujun kivami oylesine kremsi, oylesine tatli ki ilk suruste gozume girmeyi basardi! 


Rujun icinde E vitamini ve Shea Butter varmis. Dudagimda kuruma yapmadi. Ambalaji konusunda ise hala eksikler oldugunu dusunuyorum. Evet hos gorunuyor ama kalite biraz daha geli$tirilebilir. 


Ayrica bu ruj serisinin metalik, sedefsiz ve i$iltili olarak 65 degisik renk secenegi var. Asagidaki numuneyi henuz acmadim {tatilde pratik olacagini dusundugum icin sakliyorum :)} Ama renkler enfes gorunuyor. 18 numara ise zaten su anda kullandigim ruj. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top