19 Nisan 2011 Salı

0

Kızıma Mevsimlik Mont


Bu kumaşı görünce çok hoşuma gitti, aslında çanta yapmak için almıştım ama kızımda kumaşı sevince ona mevsimlik mont yapmaya karar verdim. Astar olarakta çok önceden aldığım pamuklu gömlek kumaşını kullandım. 
Ön parçanın pervazlarını kumaşın arkası düz diye değişiklik olsun diyerek tersten kalıp çıkardım ama yaka pervazını kaybettim kumaşta yetmeyince öylece kaldı.

 Model 5 adet düğme ile kapatılıyordu ben uygun renkte çıtçıt taktırmayı düşünüyorum bu yüzden ilik ve düğme ile uğraşmadım. Montun kolları kızıma çok uzun geldi bende onları kol boyuna göre kıvırdım ve renk uyumu sağlasın diye kocaman bir broş yaptım.
Keşke kızımın üzerinde de fotoğrafını çekebilseydim ama istemedi yaramaz oyun oynayacakmış...

Kalıp: Burda Dergisi 9/2010 
144 nolu model

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top