19 Nisan 2011 Salı

0

Mola Paketi - Doğal Atıştırma Servisi



Online ali$veri$'te yeniliklerin ardi-arkasi kesilmiyor. Son moda internetten siparis edebileceginiz saglikli ati$tirma paketleri. Evet, artik sagliksiz abur-cubur ati$tirma krizlerine son! Molapaketi.com 'u sizler icin denedim, test ettim, onayladim. Leziz, uygun fiyatli, saglikli ve dogal besinlerden olusan paketlerin arasindan ister hazir paket secebilir, ya da kendi paketinizi olusturup siparis verebilirsiniz. Fiyatlar gayet makul. Paket elime siparis verdigim gunun ertesinde ulasti. Kutu cok $ik, besinler tazeydi. Bence bu cici paketleri sadece kendiniz icin degil sevdiklerinize de hediye olarak gonderebilirsiniz. {Ben gonderdim ve cok begenildi} Sizi daha fazla detaya bogmak istemiyorum cunku molapaketi.com sitesi yeterince aciklayici bilgilerle dolu. 


Mola Paket'inde dikkatinizi cekmek istedigim uc onemli guzellik var:

  • Molapaketi.com'da Turkiye'nin her yerine KARGO UCRETSIZ!
  • Ayrica ilk siparisinizde %20 INDIRIM sizi bekliyor. 
  • Davet ettiginiz 4 arkadasiniz siparis verdiginde ise BEDAVA PAKET kazaniyorsunuz.


Ve bir sey daha... Bu yaziya yorum birakan 10., 20., 30., 40., ve 50.inci siradaki 5 okuyucuya molapaketi sitesinden istedigi bir paket hediye gonderilecek.  Yorumlarinizda e-mail adresinizi yazmayi lutfen unutmayin! E-mail adresi olmayan yorumlar silinecektir. Bol $ans!


(YORUMLARINIZ BU AKSAM TOPLUCA ONAYLANACAKTIR. KAZANANLAR ISE YARIN SABAH ACIKLANACAK. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top