30 Nisan 2011 Cumartesi

0

Tatlı kaçık olmak istiyorum

Zaman yolculuğu yapmak istiyorum. Işınlanmak istiyorum. Boyut değiştirmek, evrenler arasında kovalamaca oynamak istiyorum. Kara deliklere düşmek, galaksilerin tozunu atmak, iki yıldızlı gezegenlerde gece olmak istiyorum. Böyle manyağa bağlayıp deli galiba değmeyin lan yazıktır kontenjanından hayata tutunmak istiyorum.

MİM notu: Ruh halim? Peki madem: şöyle bi şey..

Tatlı kaçık diye bir oyun mu vardı? Yoksa bir film miydi, ya da dizi? Bi şey vardı hatırlıyorum ama neydi tam olarak çıkaramadım şimdi. İşte ben o çıkaramadığım şey olayım istiyorum. Hem tatlı olayım hem kaçık. İnsanları sinir eden uyuz bi kaçık değil, çok şeker bi kaçık olayım istiyorum.

Ben de çıkayım bir tümseğin üzerine, açayım kollarımı iki yana ve ilan edeyim cümle aleme: "Delirmeye karar verdim!"

Sonra azimle kararımı uygulamaya başlayayım. Ama yarı yolda korkayım, gözüm yemesin, alenen tırsayım ve kaçayım. Kaçtığım ve sığındığım yer aynı yer olsun, adını kaçık koyayım. Sonra bi yakışıklı dönsün köşeyi, baksın bana ama görmesin sadece baksın bana, aa ne tatlı bi şey desin, tatlı kaçık olayım.

ivet.
o.O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top