22 Nisan 2011 Cuma

0

Yaz Trendi: Gösterişli Kolyeler!

Bu yaz trendleri arasında başı çeken trendlerden biri de gösterişli ve büyük kolyeler. Yukarıda farklı örneklerini gördüğümüz bu tarz kolyelerin bana göre en güzel yanı hem gündüz hem geceye taşınabilecek olmaları. Aşağıda benim gündüz kıyafetimi göreceksiniz. Yine bir başka yaz trendi olan renkli kotlarımdan biriyle kombinledim. Geceye kadar da bu kıyafetle devam ettim. E oldu mu oldu :) Hatta babetleri çıkarıp altına topuklu gecirseydim belki gece icin daha cuk olurdu :) Ama topuklu fazla kacicak bir yere gittiğimiz için geceye babetle devam ettim. 

 Bu trend'i uygulamak istiyorsanız size tavsiyem taktığınız kolye zaten büyük ve göz alıcı olacağı için kiyafetinizin geri kalan unsurlarını sade tutmaniz. Hem kolye gösterişli hem kıyafetiniz çok kalabalık olursa biraz göz yorabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top