24 Mayıs 2011 Salı

0

Son bi çekmece

Eskiden ilişkiler hakkında akla zarar ahkamlar keserdim. Aslında bu blog benim fake blogum olacaktı ve ben elimden gönlümden geldiğince saçmalayacaktım. Çok aklı başında şeyler de yazabilirdim, çok ciddi olabilirdim, kızgın şaşkın kuşkulu takıntılı ve hatta sapkın bile olabilirdim. Her şey olabilirdim ama neye neden başladığımı unuttum.

Bi baktım şimdi ilk ne zaman yazmışım diye. 14 Mayıs 2009'muş meğer. Daha önceki blogları hesaba katmıyorum.. liladee zaten arşiv gibi bi şey. Ama bi "kanepe" vardı, ilk blogum, bak onun yeri başkaydı. Bi teması vardı sanki. Onpunto içinde bi blogtu, ve sanki, o kanepeye uzanıp doktorumla konuşur gibi yazardım.

Neyse şimdi konu dağılmasın, bu blogdaki ilk yazımın başlığı şöyle bi şeymiş meğer: "Çekmece temizliği teşebbüsü" hahhaa.. demek iki yılda bir evdeki çekmeceler anı içtimasına çıkıyor. Nasıl bi kafa yaşıyorsam artık..

Bu da böyle bir not olsun iki yıldan sonra. İyi ki kahveperisi olmuş aman da ne şeker aferim yazısı olsun.

İlla ki bi not daha olur notu: Bu gece Ahmet Kaya gecesi olsun. Epey zaman geçmiş.. özledim. Rakı da fena olmaz di mi?

Ahmet Kaya - SöYLe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top