28 Haziran 2011 Salı

0

Her gün aynı hikaye

Her gün aynı terane. Yazarak çözülmeyecek bir şey yok gibi. Yazdıkça bir bakıyosun her şey gayet açık gayet net gözünün önüne seriliyor. Her gün iki satır yazıp her gün her şeyin sırrına eriyorum. Yok hayır bana öyle gelmiyor, ya da, sadece bana öyle gelmiyor. İzlediğim okuduğum hemen herkes için bu geçerli. Hepsi yaza yaza insan evladını çözmüş, evrenin sırrına ermiş diğer evrenleri merak eder hale gelmiş. Hatta bazıları onları bile çözdü çözelecek anasını satim. Satmiim ya da, laf işte...

Her gün aynı hikaye. Özene bezene yazılan her şey akıl kirası olarak boşvermişliğin seyir terasında maziye nanik yapıyor. Nanik denilen şey zaten mazide kalan bir şey. Belki de bunu bir daha bir daha anlatmam gerekiyor? Hatta çizip anlatmalıyım. Şekillerle resimlerle vs. Anlaşılır olmayı isteyen anlaşılır bir şeyler yazar olur biter. Bundan daha basit bir şey yok ki?

Her gün aynı fasıl. Bir yazıyı okurken yazanının hayli zamandır kabızlıktan muzdarip olduğu gibi bir hissiyata kapıldınız mı hiç? Yazı mı kabız yazanı mı pek ayırt edilmez ama sonuç aynı yola aynı yöne çıkar: IIhh ıh.

Her gün aynı saçmalık. Zor iş. Evet kabul ediyorum taammüden saçmalamak zor bir iştir. Saçmalayacağım diye oturursan zorlanırsın. Sal gitsin. O zaman kolay. Hayat gibi. Bırak aksın bırak uçsun. Akıl gibi, bırak havalansın bırak kaçsın gitsin. Sen gibi ben gibi. Anlam yüklemeye çalıştıkça anlamsızlaşan her cümle ahirette arkamızdan kovalayacak ey ahali!

Her gün aynı ben. İşte bu, çekilmezlik düzeyinde kendine bir dönüm yer kapatıp iki göz odayla işe başlayan ben gibi. Aynı olmak için bu kadar uğraşa değmiyorum ama uğraşması zevkli. Sonuç hikaye. Zaten umurumda değil bugünün aynısı ile yarının aynısı. Sence? Sence de öyle değil mi?

Her gün aynı pislik. Kendi neyse nasılsa sanki sen öyleymişsin gibi bütün b.ktan özelliklerini davranışlarını falan sana yansıtan ve sana çemkiren birileri olduğunu düşün? Miden bulanmaz mı? Yuvarlandığı çamurdan seni işaret edip çamurr iştee çamurr çamurr diye debelense, için kalkmaz mı? öyyk yani.

Her gün aynı gün aynı güneş aynı gece aynı ayaz aynı nem aynı börtü aynı böcek..

Ne güzel.

Meh :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top