13 Haziran 2011 Pazartesi

0

kanton Luzern sörenberg gezisi

Anneler gününden bir gün önce malum cumartesi ve tatil eşimde evde olunca günlük planlarımız yapıldı ve koyuverdik kendimizi yollara niyetimizde emmental vadisine (şu meşhur emmentaler peynirin anayurdu, kanton Bern'de bulunuyor) gitmekti o niyetle de evden çıktık birde baktık ki kanton Luzern'e bağlı Sörenberg'deyiz hiiç üzülmedik gittik gördük gezdik ve çok beğendik evimize en yakın kayak merkezine vardık. (1 saat) Daha çok yerli turistin tercih ettiği bir kayak merkezi biz baharda gidince kar yoktu tabi üstelik İsviçre tarihinin en kurak dönemini yaşıyor bu sene güldür güldür akan sular çekilmiş postlarım da da yazmıştım Türkiye yağmurlu günler yaşarken biz havuza gidiyorduk. buradan benim çektiğim fotoğrafların biraz daha karlı hallerini görebilirsiniz..
bu post aslında sevgili arkadaşım Arzu'nun yapmış olduğu kremalı ıspanaklı kekle  olacaktı ama tarifleri bulamıyorum İsviçre'de bıraktım galiba ya bu postu okuyan sevgili arkadaşlarım bana kekin, kömbenin, böreğin, salatanın tarifini yazacaklar:) yada artık döndüğümüz zamana kalacak Ağustos 15'e :)
Sörenberg'in kayak ve kızak noktalarını gösteriyor..
Orange ok bizim buluduğumuz nokta sonrasın da 530m daha çıktık.
resimleri tek tek yükleseydim belki sıkılabilrdiniz:) kolajlı hazırladım..
Şu güzelliğe bakarmısınız lütfen... Poz veriyor değilmi?
gördüğünüz yamaçlarda kayak yapılabiliyor.. en azından öğrenebiliyorsunuz:)
burası bulunduğumuz vadinin en yüksek noktası ve sonrasın da aşağa inmeye başlıyoruz veee

bu muhteşem doğayla karşılaşıyoruz..
arkada Alpler yükselmeye başlıyor..

küçük eve bayıldım karda düşünebiliyormusunuz bu güzelliği:)

bana aynı karadenizi hatırlatıyor arkada 4bin küsüre çıkan dağları
hariç ama geri kalanlar sanki karadeniz yaylaları..

İşte küçük bir İsviçre dağ gezisi zaman zaman sizlerle diğer gezilerimi de paylaşacağım.. İnşallah keyif alırsınız:) sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top