18 Haziran 2011 Cumartesi

0

ROC Multi-Action Make-up Remover Milk


ROC'un urunlerini Amerika'da yasadigim donemde severek kullaniyordum. Turkiye'ye dondukten sonra bir suru cilt bakim urunu denemesinin ardindan yine ROC'a dondum. Makyaj temizleyici {nemlendirici + tonik ozelligi de var} losyonu oldukca hafif bir formule sahip. Ciltte yagli bir his birakmiyor. Dahasi cildi oyle boyle degil, muhte$em temizliyor. Kullandigim goz makyaji temizleyicilerinden ve mevsimsel alerji vs sebeplerden dolayi goz cevremde kuruluk olusmaya baslamisti. Bu urunle kuruluguda yendim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ozellikle yaz aylarinda bir milyon tane cilt bakim urununu ayni anda kullanip cildinize yuk etmeye hic gerek yok. Bu losyon bana yetiyor. Ayrica krem, tonik vs kullanmama gerek kalmiyor. Kisaca $iddetle tavsiye ediyorum. {Watsons'ta 37 TL'ye satiliyor. Denemek isterseniz deneme boyu losyonlari Watsons'tan isteyebilirsiniz.}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top