31 Ağustos 2011 Çarşamba

0

Laduree New York'ta!

Bence gec bile kalinmisti :) Laduree'nin macaronlarini ne kadar sevdigimi Laduree Istanbul'a acilirken sizlere anlatmistim. Biliyorsunuz su anda New York'da yasiyorum ve Laduree artik ikinci sehrim olan New York'ta acildi! Beni takip eden New Yorklulara ve ozellikle su siralar bayram icin burada tatilde olanlara bu mujdeli haberi vermek istedim. Yukarida resimde gordugunuz Madison Avenudea ki Laduree magazasinin resmi. Laduree Istanbul'da nasil ses getirdiyse New Yorkta da ayni etkiyi yaratacagindan hic suphem yok. Inanin kac senedir bu sehirdeyim soyle lezzetli macaron satan bir yer hic bir zaman bulamamistim. Bu arada Laduree New York'a ozel bir macaron da yapmis. New Yorklularin vazgecemedigi tatlardan biri olan tarcinli macaronlarida Laduree'de bulabilirsiniz. Simdiden kuyruk olusmaya basladi bile :)

Adres: 


864 Madison Avenue (70 ve 71.cadde arasinda) 
Pazartesi-Cuma, 9:00 - 18:00, Cumartesi 12:00 - 18:00 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top