29 Ağustos 2011 Pazartesi

0

MTV 2011 VIDEO MUSIC AWARDS KIYAFETLERI

Beyonce geceye damgasini vuran isimlerden oldu. Geceye katilirken giydigi fall 2011 sezonundan tek omuz turuncu Lanvin elbisesi ile gecenin en sadesi.. Hollywood'da ki unlulerin ortak secimi olan Lorraine Schwartz takilari ise tam dozunda.. Hic bir abartiya kacmayan Beyonce bu gece icin benim favorim oldu..
Hamile oldugunu ilk kez ilan ettigi bu gecede sahne performansiyla buyuk begeni toplayan Beyonce'un tercihi fall 2011 sezonundan Dolce&Gabbana mor pullu ceket ve pantalon oldu. Hatta defileki kombini aynen uygulamayi tercih etmis, ama Beyonce'u oldugundan iri gostermis..

 Katy Perry gecede 4 kez kiyafet degistirdi.. Elbiselerinin hepsi cok guzel ve kullandigi aksesuarlar da son derece iddiali ve cilgin:) Gelelim kiyafetlerine..
1.kiyafeti Christian Dior tasarimi etek ve bluzuyla yine cok renkli.. Philip Treacy sapkasini ve Guiseppe Zanotti sandaletlerini hic begenmedim..
2.goruntusunde fall 2011 sezonundan Atelier Versace, ayakkabilari ise Jimmy Choo.. Geysa stilini yansitan bu kiyafetiyle 4 secimi arasinda benim favorim..
3.kiyafeti ise yakin arkadasi ayni zamanda stilisti Johnny Wujek'in tasarimi.. Katy Perry icin ozel olarak tasarlanan bu mini elbise yakasindaki plak detaylariyla hem geceye uygun hemde Katy Perry"yi yansitan bir model olmus..

Katy Perry'nin 4. kiyafeti ise yeni sezonun en cok tercih edilen tasarimcilarindan Tom Ford'un fall 2011 sezonuna ait.. Elbisenin belindeki kalin kemer ise cok onemli bir detay, dantel elbiseyi klasiklikten uzaklastirip modernlestirmis. Hatirlarsaniz mor rengi bu uzun elbise koleksiyonun tanitim cekimlerinde kullanilmisti..

Selena Gomez daha once cok benzerini Tamara Ecclestone'nun giydigi Julian MacDonald elbisesiyle.. Her gecen dahada guzellesen Gomez'in kiyafet secimleri ise kirmizi haliya ve yasina uygun bir sekilde devam ediyor. Onu kisa arkasi uzun elbiseleri her zaman genclerin uzerinde begeniyorum cunku tumuyle mini bir elbiseden cok daha dikkat cekici ve genc duruyorlar..

 Kim Kardashian; KaufmanFranco'nun gormeye alisik oldugumuz renklerinden gumus rengi sirt dekolteli bir elbisesiyle katilmis. Eminim bu elbiseyi Rosie Huntington giyse cok begenirdim fakat Kardashian'in iri hatlari sebebiyle cok suh buldum! Elbise ya kalca yada gogus kismindan patlayacak gibi duruyor..
 Miley Cyrus'un Roberto Cavalli kiyafetinin kalibi cok guzel.. Aslinda elbisenin ust kismindaki desenleride cok begendim fakat etek kisminda iri cicekler hic hosuma gitmedi cok alakasiz ve agir duruyorlar.. 

Kelly Rowland adini ilk defa duydugum Falguni & Shane Peacock tasarimi elbisesi bana fazlasiyla Balmain'i andirdi.. Rowland elbiseyi cok guzel tasimis.. Saclarinin kesimide cok modern bence tek kusur fazlasiyla yanik bacaklarinin  uzerine surdugu parlatici.. 
Zoe Saldana'yi gorunce sok oldum cunku cok daha basit davetlerde bile abartili ve iddiali secimler yapiyor. Sonucta Mtv VMA gecesi onemli bir gece.. Bu Barbara Bui elbise yerine cok daha sik bir kiyafetle gormek isterdim Zoe Saldana yi.. Hatirlarsaniz Zoe Saldana'nin gecen hafta giydigi muhtesem kiyafetleri haber yapmistim.

Katie Holmes daha oncede Tansa Mermerci ve Lucy Liu nin giydiginde haber yaptigim Alaia elbisesiyle fazlasiyla sonuk.. Proenza Schouler bootieleri cok guzel fakat direkt dikkati bacaklarinin kalinligina cekiyor.. Bana bu goruntu tarz olarak Derin Mermerci'nin Paris'te Lanvin elbisesinin altina giydigi bootielerle olan resmini hatirlatti..
Britney Spears'in Moschino tulumu cok siradan.. Sort kismi ise bir garip duruyor.. Ayagina giydigi o korkunc botlara diyecek laf bulamiyorum..
Maria Menounos'un bence en guzel yani yuzu.. Elbise vucudunu cok orantisiz gostermis.. Yesil elbisesiyle giydigi gumus rengi bilekten bagli sandaletler ise en az elbise kadar kotu gozukuyor..
Demi Lovato'nun giydigi Mandalay elbise sanki Kim Kardashian'in elbisesinin minisi.. Tum fazlaliklar yine ozellikle ortaya cikarilmis.. Kalin bacaklar, genis basen ve firlatilmis gogusler.. Boyle giyinerek sik olmak imkansiz ancak suh olunabiliyor!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top