11 Eylül 2011 Pazar

0

IFW Niyazi Erdoğan 'Sünnet'


Kısa pantolon, papyon, fes, çoraplı sandalet ve pelerin...Bunlar size ne hatırlatıyor diye sorsaydım inanıyorum ki bir çoğunuz sünnet derdiniz. Açıkçası koleksiyonun isminin 'sünnet' olduğunu ilk okuduğumda hemen kendi kafamdan çizmeye başladım koleksiyonu(çizmek dediysem ana hatlarını düşündüm diyelim:)).Ama koleksiyonu izlerken tekrar fark ettim ki Niyazi Erdoğan yaratıcı zekasının yanı sıra mükemmel bir gözlemci. Bizden olanı bize sunmayı bunu yaparken de klişeleri bile özgünleştirmeyi , kendi tarzından vazgeçmemeyi çok iyi başarıyor.

'Sünnet' koleksiyonu moda tasarımcısı olarak kendi olgunluk sürecini taçlandırırken, defilenin müziği, koreografisi ve ayrıntılarıyla izleyen herkesi tatmin olmuş, gülümseyen suratlarla gerçek dünyadan kısa bir süreliğine ayıran, onları da bu sürece dahil eden, kısaca tüm ayrıntılarıyla bütün olan ve olmuş dedirten bir şov izletti bize.(eklemeden geçemeyeceğim mankenleri de pek başarılı buldum ben)

Niyazi Erdoğan'ın 2012 ilkbahar/yaz koleksiyonu da ismini hatırlatan tüm detayları içinde barındıran 'daha olgun bir koleksiyon' özetlemek gerekirse. Benim de IFW boyunca en beğendiğim koleksiyonlardan/defilelerden biri oldu. Niyazi Erdoağan'ın ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık diyorum.

Sevgiler:)
not 1: defile fotoğrafları için sizi BURAYA alalım.
not 2: ahh erkekler için tasarlaması beni çok kıskandırıyor ama koleksiyonda bir çok parça unisex hale dönüştürebilir bence:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top