11 Eylül 2011 Pazar

0

KIME DAHA COK YAKISMIS?

1 gun arayla Berrak Barut ve Feryal Gulman fall 2011 sezonundan hardal sarisi Lanvin elbiseyi giydi. 

Berrak Barut bir davete katilirken giydigi elbisesini nude rengi Fendi t-strap sandaletleri, antrasit rengi clutchi ve siyah inci kolyesi ile tamamlamis. Guderi Fendi sandaletlerini elbiseye pek yakistiramadim keske koyu renk bir stiletto yada sandalet giyseymis cok daha guzel olurmus. Sade sac ve makyajini cok begendim, fakat inci kolye ve kupeleri goruntusunu fazla klasiklestirmis. Bence sadece kupe takmasi yeterli olurdu..

Feryal Gulman ise Lanvin elbisesini sezonun en hit ayakkabilarindan olan YSL bilekten baglamali stilettolari ve siyah clutchi ile giymeyi tercih etmis. Yanik teni ve koyu saclariyla elbiseyi cok guzel tasimis. Benim tek sevmedigim nokta halka kupeleri oldu..


Her 2 isimde elbisenin gogus kismini kapattirmayi tercih etmis.. Feryal Gulman'in ayakkabi ve clutch secimi benim daha cok hosuma gitti.. Karari sizlere birakiyorum..

Ayni elbisenin gul kurusu rengini ise temmuz ayinin sonunda Mila Kunis yeni filmi olan "Friends With Benefits" in Berlin Gala'sina katilirken giymisti. Elbiseyi defiledeki haliyle gogus kismini kapattirmadan giymeyi tercih eden Mila Kunis'in sac ve ten rengine bu elbise cok yakismis.. Gul kurusu saten elbisesini bordo yilan derisi Salvatore Ferragamo stilettolar ile tamamlayarak muhtesem bir uyum yakalamis. 


Nasil Satin Alabilirim?
Lanvin Elbise: Nordstrom 3.895$
Berrak Barut'un Fendi Sandaletleri: Bluefly 438$
Feryal Gulman'in YSL Stilettolari: Net-a-Porter 795$

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top