30 Eylül 2011 Cuma

0

Misss gibi Melissa 2011-12 Sonbahar Kış Koleksiyonuna Bakın!

Sevgili okuyucular Melissa ayakkabı, bot, babet, terlik vs sevmeyen var mı? Bence yoktur:) Aşağıdaki resimleri Lazy Butik'in Facebook sayfasından derledim sizler için.











Rengarenk çok şeker hepsi. Benim favorim ise fiyonk detayı bulunan babetler! Özellikle toz pembe rengine bittim:) Ey Evren benim sesimi de duy:)

Bu arada Lazy Butik fiyonklu babetlerin 139 TL olduğunu söyledi. Bir an evvel gidip denemek istiyorum! Bu arada eğer blogumu, yazılarımı beğeniyorsanız Facebook sayfamda da sizleri görmek isterim: Dolabımdan Taşan Renkler'i arkadaş olarak ekleyebilir ve/ veya Stil, Moda, Makyaj Üzerine sayfasından beni ve blogumu takip edebilirsiniz.

Ha söylemeyi unuttum: Bugün Cumaaaa! ;) İyi bir hafta sonu diliyorum şimdiden:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top