14 Eylül 2011 Çarşamba

0

Simay Bülbül Kırılma Noktası IFW

We were in Simay Bülbül showroom on the second day of ifw.
Her are some photos from the presantation and from the collection named 'breaking point'.
IFW nin ikinci gününde Simay Bülbül Galata showroomdaydık.
Gerçekten güzel bir atmosferle bize merhaba dediler. Bana kalırsa ifw çadırından uzaklaşmak, içkiler ve hoş aperatifler eşliğinde koleksiyon sunumunu izlemek, rahat rahat konuşup yorum yapabilmek ve en önemlisi koleksiyonu yakından inceleyip fikir sahibi olmak hepimize çok iyi geldi.
Başarılı bir organizasyon olduğunu belirtip sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum:)




 I really like the collection. It is little bit different from her past collections. More minimalist, more forward, more stationary... For me, Simay Bülbül take a step to her being expert as a fashion designer. It looks like a breaking point, isn't it?
Bu koleksiyonu gerçekten sevdim. Geçmiş koleksiyonlarından daha farklı göründü gözüme. Daha minimalist, daha gelişmiş, daha kararlı... Bana kalırsa Simay Bülbül, moda tasarımcısı olarak 'usta'lığa adım attı bile.(Tabii ki bir moda bilirkişisi değilim, uzmanlığı tartışmak da benim işim değil sanırım ama benim bu koleksiyonda hissettiğim kırılma noktası buydu açıkçası.)






Details...
Detaylar çok hoş.





What do you think? Let me know.
Kisses
Nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top