16 Eylül 2011 Cuma

0

Son Trendyol Alışverişim

İnternetten alışveriş yapmak, bundan yaklaşık 3 yıl önce kitaplarımı Kitapyurdu sitesinden temin etmemle başladı. Ardından da diğer alışveriş sitelerine göz kırpınca belli başlı, güvenilir 3-4 siteye üye oldum. Trendyol da bunlardan biri. Eminim aranızda Trendyol'dan memnun kalan pek çok arkadaş vardır.

Bir kere kutulama işlemi çok iyi. Sipariş, kargo vb takip sistemi güzel.


Laf aramızda, önceki alışverişimden kalan kutulardan birine ojelerimin bir bölümünü doldurdum ve makyaj çekmeceme koydum;)


Ojelerime değinerek konumuza da farkında olmadan giriş yapmış oldum. Bundan 15 gün filan önce Trendyol'da Essie butiği açıldı ve birbirinden güzel ojeler uygun fiyatlarla satışa kondu. Ben de uzun zamandır beğendiğim Spring 2011 koleksiyonu ojelerine kavuşmak için fırsat bu fırsattır dedim:) 4lü mini setin fiyatı kargo-taksit dahil yaklaşık 36-37 TL'ye mal oldu.

Yani bubble paper'a sarılarak koruma altına alınmış bu mini ojeler benim ilk Essie'lerim;) Yuppi!


Bu, paketin üstten görünüşü. Renkler Coat Azure, French Affair, Topless&Barefoot ve Nice is Nice.


Nice is Nice çok açık lila rengi. French Affair ise adı üstünde, French pembesi için ideal bir renk.


Topless& Barefoot bej renkli. Bence French için de ideal bir ton. Coat Azure cici bir mavi.



Renkleri teker teker denedim. Hepsi(mavi hariç) oldukça açık ve tek katta belli olmuyor. Normalde tek kat ojeden şaşmayan ben için yeni bir durum ama Essie kalitesi uğruna katlanacağız artık;)

Bu son kare de Trendyol'un bana teşekkürü. 'Asıl ben teşekkür ederim:)'


Son olarak, Kate Middleton'ın da düğün ojelerini Essie'den seçtiğini biliyor muydunuz? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top