29 Ekim 2011 Cumartesi

0

BÖĞÜRTLEN YÜZÜK

Merhabalar, çok uzun oldu biliyorum.Ama yine döndüm sizlerleyim.Bu süreçte paylaşımlarımı kestiğim için özür dilerim hepinizden.Daha ne duruyorum  BAŞLAYALIM  O ZAMAN :)

Bu yüzüğün modası geçen seneydi. Ama siyah yine zarifliğini koruyor diyelim.Davetlerde, düğünlerde abartılı siyah hoş duruyor o da bu yüzüklerden. Yapılışı çok basit.Hem bu yüzüğün kolyesini önceden yapmıştık, tamamlamış olalım.Burada kolyesi.



Malzemeler gördüğünüz gibi çivi,  inci büyüklüğünde siyah kristal boncuk,delikli yüzük aparatı ve tel, iğne.Yaplışı  kristallere çivileri geçirip, kıvırıyoruz.Aslında o kıvırma işlemi aparat üzerine oluyor. Ben malzemeleri gösterirken kıvırdığım çivili boncukları göstermişim.Siz benim kıvırma işlemini aparat üzerine yapınız.


Bu kıvırmalar bittikten sonra tel devreye girer.Teli iki kat dikiş iğnesine geçirirz.Bir noktadan başlayarak içlerde dollanma yaparız.Maksat dağınık duran boncukları toplu hale getirmektir.

Not: Bunun farklı renklerini yaparsanız, ozlemacar41hotmail.com'a mail atarsanız çok çok sevinirim.Kötü çektim diye düşünmeyin ben onu photoshopla düzeltirim.Hadi bakalım kolay gele :))












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top