12 Ekim 2011 Çarşamba

0

Edebiyat Severleri Yeni Sayfamıza Bekleriz

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sayfa açılalı bir hafta kadar oluyor ama birazcık içeriği olmadan burada yazmak istemedim. Gerçi bloğumun sağ tarafında belki görüp beğenen olur diye sayfayı eklemiştim.

Facede binlerce böyle sayfa varken ben niye bir tane daha açtım? Benim adımı kullanan sayfaya arkadaşlarım ben diye gittikleri için açtım. (Bu arada sayfa sahiplerine mail atmıştım tık yok, cevap yazma nezaketinde bile bulunmadılar.)

Sözü fazla uzatmaya gerek yok. Edebi şiirleri, sözleri, yazıları seven herkesi sayfama davet ediyorum...

İster bloğumun sağ tarafından hemen beğenin...
Yada sayfa adıma tıklayarak Büyük Cümlelerim Var Benim sayfamda gezinmeye başlayabilirsiniz....

Eğer sizin beğendiğiniz sözler, şiirler varsa onlarıda sayfanın duvarında yayınlayarak sayfamı şenlendirebilir ve katkıda bulunabilirsiniz.... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top