15 Ekim 2011 Cumartesi

0

Yaşam Belirtisi




Sanirim hic bu kadar uzun bir ara vermemistim. Ben bile kendime inanamiyorum. Ama bir kez uzaklasinca ister istemez mesafe giriyor araya. Sogukluk demeyelimde farkli bir km hesabi... E-maillerinize-mesajlariniza bile yanit veremedim. Ne olur beni bagislayin. "Gozlerde kalp gibidir" diyor ya Elif Safak. Gormeyince unutur! Bu da onun gibi bir sey iste. Gormeyince unutuluyor... 

Ama gariptir... bu yagmurlu ve soguk cumartesi sabahina uyanir uyanmaz buraya ko$mak istedi canim. Eski, her sirrimi bilen ama uzun suredir gorusemedigim bir dostumla bulusma istegi gibi... Kahvemi aldim elime. Google Reader'imi actim sizleri okuyorum bir suredir. Benden yana da paylasacak ne cok sey birikti bir bilseniz. Belki uzun uzun anlatirim bir ara. Belki yine cumlelerin arasina gizlerim hislerimi, sadece dikkatli bakan gozler okusun diye... 

Simdilik boyle kisa bir giris olsun. Ben yine ugrayacagim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top