22 Kasım 2011 Salı

0

CHANEL BOY AKIMI DEVAM EDIYOR

Chanel Boy Bag koleksiyonu satisa cikmadan once butun canta modellerini sizlerle paylasmistim.. Hatirlamak icin; Ben Bu Chanel'i Cok Sevdim.. 
Blake Lively Versace for H&M'in Newyork'da duzenlenen defilesine giderken Chanel Boy Bag koleksiyonundan benim favori modelimi tercih etmis. Siyah beyaz mini Versace elbisesi, siyah blazer ceketi, zumrut kupe ve yuzuguyle sade bir şıklık icinde.. Dogal gorunumlu hafif dalgali saclarini da yine cok begendim.

OC dizisiyle hayatlarimiza giren Rachel Bilson'in kendine has tarzini her zaman severek takip ediyorum. Diz boyu etekleri ve kisa ceketleri ile Fransiz kadinlarini andiran Rachel Bilson da son haftalarda sıklıkla benim de favorim olan gold zincirli medium Boy bagi tercih etmis.. 
Beyaz dantel Suno elbisesini somon rengi ceketi ve gold zincirli Boy bag ile tamamlayan Rachel Bilson'in bu goruntusu bence en guzeli..
2. resimde ise desenli Topshop elbisesi ve 3. resimde Preen elbisesiyle kullanmis.. Preen elbisesinin yaka detayini cok sevdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top