22 Kasım 2011 Salı

0

Nasılsın ey memleket?

Yalnız ve arızalı ülkem, muçe ore? Nasılsın diyorum, NASILSIN LAN?!

Çocukların donarak, yanarak, kurşunlanarak, dövülerek sövülerek ölüyor mu? Bu aralar günlük kadın öldürme faaliyeti tatminkar mı, yoksa arada sırada elinden kurtulup yaşayanı çıkıyor mu?

Gençlerle aran nasıl ey ülke? Manyak etmeden yetiştirebildiğin kaç tane kaldı elinde?

Kutsalların ne alemde peki? O anlı şanlı o uğruna tabur tabur ölünesi ilahi yarı ilahi ve gayet dünyevi kutsalların afiyette inşallah? Aman etini sütünü yemini suyunu eksik etme. Gözü doysun semirsin iyice. Genç çok bizde çook..

Sansürün yasağın baskın zorun nasıl? İnternetin kaç parça sansürlü? "Seçmek özgürlüktür" demişsin, iyi misin? Seçilsin diye seçenek belirleyenin söyleyeceği laf mı bu şimdi? Dalga mı geçiyorsun lan? Ben evladımın neyi izleyeceğine burnumu sokmazken, sen benim ne izleyip ne okuyacağıma ne halt yemeye karışıyorsun? Ne halt yemeye benim ne yazacağıma karışıyorsun?

Yahu sen ifade özgürlüğünün sadece kendi sesini duyasın diye icat edilmiş bir hoşluk olduğunu mu sanıyorsun?

Senin kafana uymuyorsa yazılıp çizilen her yer kapansın di mi? Senin kafanın ayarını seveyim ben.. O kafa yüzünden burnumuz sansürden çıkmıyor. O kafa yüzünden boyunlarımıza birer halat geçirilmiş, gözlerimize at gözlüğü..

Ruh sağlığın yerinde mi memleket? yoksa çoktaan koskocaman bir açıkhava tımarhanesine mi döndün?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top