26 Aralık 2011 Pazartesi

0

Dün'den Bugün'e Buse'nin Stili..


Hepimizin her sene giydikleri, beğendikleri, almak istedikleri değişiyor. 1 sene önce giydiklerimize bakıp "ben bunu nasıl giymişim?" diyoruz kendimize.. Moda ve trendler öyle çabuk değişiyor ki, geçen sene en moda olan ve bayılarak aldığımız bir şeyi bir sonraki sene giymek bile istemiyoruz. işte benimde giyim tarzım yıllar yılı bu mantıkla değişti de değişti :) Tabi Moda eğitimi almaya başladıktan sonra kendime özgü bir tarz oluşturmaya ve giydiklerimin uyumuna daha dikkat eder olmaya başladım.

Ama bu fotoğrafları sizlere göstermek üzere hazırlarken fark ettimki en çok dikkat ettiğim şey "renk uyumu" olmuş, hala da bu takıntım devam ediyor :) Giydiğim bir aksesuar veya bir bluzun rengiyle uyumlu bir ayakkabı veya çanta takmaya özen gösteriyorum hep. Bir bütün içinde olabilmek özellikle renk konusunda bence şık olma yolunda en önemli adımlardan biri.. işte özel günlerde giydiğim elbiselerden, günlük kıyafetlerime kadar böyle farklı tarzları bir arada topladığım bir Buse kolajı yaptım sizlere :)
Yaparken fark ettim ki, ne kadar çok degişmişim seneler geçtikçe :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top