27 Aralık 2011 Salı

0

KIZIMIN 3.YAŞ GÜNÜ

Hello kittyli pastamız


PASTACI RAPUNSEL'e bu güzel pasta çalışması için teşekkür ederiz.


26.12.2008 Cuma / Saat 10:25 Hayatımın anlamı canım kızım ♥♥NAZ♥♥ Dünyaya geldi..Ne zaman büyüyecek diye gözünün içine baktığım prensesim şimdi 3 yaşında...Nice mutlu sağlıklı senelerin olsun kıymetlim.Seni çok seviyorum ,Sen benim canımsın ,sen benim ışığımsın...Varlığınla bana yaşattığın mutluluk için teşekkür ederim.
Doğum günün kutlu olsun bebeğim.






Davetiyemiz
Naz tam bir hello kitty hayranı Pastan neli olsun dedim hello kitty li olsun dedi. :) Bende doğum günü temamızı Hello kitty seçtim.
Kapı süsü
Hazırladığım  bu kapı süsü çok beğenildi :) Doğum gününe hazırlık aşamasında kendimi ortaokul yıllarında iş teknik dersinde gibi hissetmedim dersem yalan olur.Ama çok zevk alarak yaptım .

Temalı bardaklarımız


Minik misafirlerimiz için hazırladığım Sticker lı bardaklarımız ve tabaklarımız ve doğum günü akşamı çekmeyi unuttuğumuz lolipop şekerlerimiz Allahtan hazırladığım zaman resmini çekmiştim :)

Ve masamız ...






Vakit yetersizliğinden dolayı domateslerin üzerine zeytin ezmesiyle noktalar yapmayı es geçsemde misafirlerim tarafından ilgi gördü.


Bonibonlu Çiçek Kurabiye


Hem küçüklerin, hemde büyüklerin beğendiği kurabiye :) 




Kıymalı Karnıyarık Böreği









Diğerleri gibi bu kokteyl kürdanlarınıda ben hazırladım.









Fırsat buldukça sarıp sarıp derin dondurucuya koyarım.Bir misafir geldiğinde hazırcacık çıkarır pişiririm.






Kızımın isminin harflerinden kurabiyelerimiz 

Zeytinyağlı yaprak sarmamda vardı ama onun resmini çekmeyi atlamışım :)


Canım kızıma sağlıklı ,Mutlu ,birlikte güzel bir hayat diliyorum.Seni seviyorum..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top