23 Ocak 2012 Pazartesi

0

İndirim Günlükleri & Sale Diaries No. 5: Park Bravo!


Both in Turkish& English!

Bravo bana:) Bekledim bekledim Park Bravo'nun klasikleşmiş ürünlerinden birini indirimde gardırobuma ekledim;) Bakalım neymiş? :)

This is my another sale item:) Let's see what is it.


Evet, bildiniz. Deri eldivenler:) Rengine bittim. Paltolarıma da uyuyor diye bu rengi tercih ettim. Chanel 505 rengi diyebiliriz sanki;) Şimdi uydurdum bu tanımı; ama sanırım güzel oldu!

Leather gloves! I think I can name its color as Chanel 505. It looks like that color, isn't it? ;)


%50 indirim vardı tüm eldivenlerde. Ama renk ve bedenler hızla tükeniyor. O yüzden eğer siz de kışlık aksesuarlarınız arasına kalıcı bir parça eklemek isterseniz elinizi çabuk tutun:) Sezonda 79 TL olan bu eldivenler, yarı fiyatına benim oldu! ;) Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top