12 Ocak 2012 Perşembe

0

SARI TOPLAR

Merhabalar...
Size çok uzun aralıklı yayın yapıyorum, farkındayım.İş arayan biri olduğum için koşusturuyorum.Size çok şey anlatmak istiyorum bunu bile beceremiyorum kusura bakmayın.
Neyse bu güzel kolyemizin yapılışına geçelim.Bu tekniği çok seviyorum.Sıradan bir boncuğu bile ne hale getiriyor.Annemin soyulmuş düz beyaz boncukları vardı.Onları değerlendireyim derken bu ortaya çıktı.Önceden size kumlu küpe adıyla göstermiştim tekniği. Bu küpenin yapılışına bakarsanız bunu da yapabilirsiniz ;) Bu dolamada tek fark araya kristallerle şekil yapmam.Burada kullanılan kristal  4 numara değil,bit kristal.Bu deseni kullandığınız boncuğun ebatına göre yapacaksınız. Benim boncuk orta büyüklükteydi.Cm'sel bir şey söyleyemiyorum, çünkü bilmiyorum :( Orta büyüklükte diyelim biz.


Bu orta büyüklükteki boncuğa verdiğim çarpı işareti şöyle : ikili kısımda 3 kum boncuk- 1 kristal- 2 kum boncuk-1 kristal- 3 kum boncuk .
Orta kısım 6 kum boncuk - 1 kristal - 6 kum boncuk bu şekilde devam ediyor.Siz başlayın boncuğunuzun ebatına göre şekil alacaktır.


Bu kadar konuştum malzemelere gelince ; 
  • Kum Boncuk,
  • Bit Kristal,
  • Dolama için orta büyüklükte boncuk,
  • Sarı ve Siyah Zincir,
  • Halka ve ucu kapalı çivi,
  • Siyah yuvarlak kristal boncuk,
  • Zincir uçları için çeşitli boncuklar.
  • Unutmadan söyleyeyim dolanmış boncukları kapamak için demir kapama alın LÜTFEN, ben unuttum.
HAYIRLI CUMALAR ;)

Benim blogta yaptığınız bir takının fotosunu annekiztaki@hotmail.com'a gönderirseniz seve seve yayınlarım sizin adınıza .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top