27 Şubat 2012 Pazartesi

0

2012 OSCAR TÖRENİ - Partiler

Partilerde ki şıklıklar da en az ödül törenindekiler kadar iddialı.



Cameron Diaz 'ın törendeki Gucci Premiere elbisesine burun kıvırmış ve elbisenin vücut yapısına uygun olmadığını söylemiştim. Ve kendisine daha düz kesim ve tek renk kıyafetlerin yakışacağını eklemiştim. İşte tıpkı bunun gibi. Victoria Beckham elbiseyle bence partilerdeki en güzel şıklığa sahip. Tek kelimeyle kusursuz görünüyor.



Victoria Beckham elbette ki kendi tasarımı bir elbiseyle. Elbisenin kesimi zaten ip gibi olan vücuduna pek yardımcı olmamış. Ama kumaş ve rengi sevdim. Pozları yine birbirinden tuhaf ve gülünç. Zümrüt yüzük gösterilmek için iyi bir çaba harcanmış.



Armani gümüş renkli tulum sanki sadece Karolina Kurkova için dikilmiş. O denli kusursuz görünüyor.Gümüşle bordo renk eşleştirmesini sevdim.




Heidi Klum sarı Atelier Versace elbiseyle çok hoş görünüyor. Elbisenin kenarlarındaki sarı metaller güzel bir detay. Christian Louboutin Duvette 'lerle yerinde bir eşleşme yapmış.



Kim Kardashian Alaia elbisesi ve Lorraine Schwartz mücevherleriyle çok hoş görünüyor. Abartılı kıvrımlarını ön plana çıkarmadan kibar bir şıklık sunmuş. Beğendim.



Belli ki Miley Cyrus olgun kadınlar gibi görünmeyi çok seviyor. Bu sefer de Roberto Cavalli elbisesi ve ağır tonlardaki makyajıyla aynı görünümde. Elbise çok güzel ve Miley 'in güzel vücudunda da harika görünüyor. Ama bütün olarak çok yanlış bir görünüm.



Gwen Stefani 'nin Zuhair Murad elbisesini sevmedim. Hem tarzına yakıştıramadım hem de elbisenin kendisi çok karışık ve göz yorucu.



Mischa Borton 'ın beyaz Temperley London elbisesini sevdim. Ama bir Oscar davetinden ziyade Cannes 'da yat partilerine gidilecek bir elbise. Bu boyda elbiseler topuklularla değil sandaletlerle çok şık görünür..



Katy Perry 'nin Blumarine elbisesi çok yakışmış. Mavi saçlarıyla gümüş gri güzel bir uyum yakalamış. Sevdim.



Diane Kruger yine çok zarif yine çok güzel. Calvin Klein elbisesi çok yakışmış. Kadının seksapelliği bile zarif.



Dita von Teese Jenny Packham elbisesiyle heykelimsi bir görünüm içinde. Kıyafet tarzına çok yakışmış.



Rosie-Huntington Whiteley 'in güzelliği nefesimi kesti. Doğal makyajı ve muhteşem Antonio Berardi elbisesiyle sinirden ve kıskançlıktan şimdi düşüp bayılabilirim. Bazı kadınlar hakketen sinirlerimi hoplatacak türden !!



Salma Hayek YSL elbisesiyle çok şık ve çok güzel görünüyor. Renk yakışmış, kesimi kaldırmış. Hiçbir kusur bulamadım.



Zoe Saldana 'nın Marios Schwab elbisesini sevmedim ve kendisine de yakıştırmadım.



Bu Oscar 'da tüm beyazlar şahane. Georgina Chapman 'ın üstünde elbette bir Marchesa görüyorsunuz.. Elbisenin kol hareketleri çok klas. Taşlar çok zarif. Hele o clutchın güzelliği için ayrı bir post bile açabilirim. İnanılmaz bir güzellik.



Kate Beckinsale 'in Atelier Versace elbisesi hoşuma gitmedi. Ahengi olmayan desenleri sevmediğimden olsa gerek.



Katie Holmes 'un Elie Saab elbisesinin rengini çok beğendim. Gayet zarif ve hoş bir görünüm içinde.



Selena Gomez Dolce&Gabbana elbisesiyle pırıl pırıl ışıl ışıl tam yaşına ve tipine uygun bir seçim yapmış. Çok beğendim.



Claire Danes 'in Valentino elbisesi çok güzel. Giyeni anında kendi masalının prensesi yapar. Ama ne yazık ki kendisine yakıştıramadım.



Anna Paquin 'in Emilio Pucci 'sini beğendim. Ama başka biri giyseymiş daha iyi olurmuş. Aralarında bir uyum göremedim.



Olga Kurylenko 'nun fıstık yeşili Georges Hobeika elbisenin aplikelerine bayıldım. Zarif ve çok romantik. Olga da gayet güzel taşımış.



Paz Vega 'nın Stephane Rolland elbisesi çok hoş. Özellikle bel kısmındaki detayın işçiliğine ve mum gibi durmasına bayıldım.



Kelly Osbourne 'un Georges Hobeika marka sarı elbisesi çok güzel. Vücut yapısına da çok yakışmış. Ama hala o tuhaf saç rengine ısınamadım. Ve parlak kırmızı rujunu sevmedim.



Vanessa Hudgens 'ın Georges Chakra Couture elbisesi çok güzel.



Kate Bosworth 'un Prabal Gurung elbisesinin işçiliğine ve tül eklentilerinin ustalığına bayıldım. Oscar partilerinin en klas şıklarından.



Kate Hudson 'ın Versace elbisesi şahane ve kendisine de çok yakışmış. Straples ve boyun arası şeffaf tül uygulanmış. Kusursuz güzellikte. Rengi, saçakları herşeyi çok beğendim.



Anlamadığım bir sebeple bugün Jennifer Lopez ne giyse yakıştıramıyorum. Halbuki her zamanki gibi yine fazlasıyla iddialı ve gösterişli. Acaba bunun tek suçlusu bir saç modeli olabilir mi ?! Yine bir Zuhair Murad seçmiş. Vişne çürüğü renginde inanılmaz güzellikte işçiliğe sahit V yaka elbise vücut kıvrımlarına çok güzel oturmuş.



January Jones 'un Wes Gordon imzalı elbisesi ilginç. Kahverengi ve yeşilin uyumu her zaman zordur. Aslında kıyafeti beğenmemek için malzeme sıkıntısı çekmiyorum ama o saçların ve makyajın güzelliğindenmidir nedir genel görünümü beğendim.



Emma Stone Chanel elbisesiyle çok hoş görünüyor.



Amy Adams 'ın Vivienne Westwood elbisesinin rengi de kesimi de çok yakışmış. Ama dekolte taşınması o kadar zor ve riskli ki bakarken bile içime sıkıntılar geldi.



Elizabeth Olsen 'ın Christian Dior elbisesini çok beğendim. Saten ve deri karışımı nefis bir tasarım. Eteklerde araya kondurulan tüy eklentilere bayıldım. Birlikte olması zor kumaşlar ustalıkla bütünleştirilmiş. Buraya kadar herşey harikayken sırf ablalarının markası The Row 'un reklamını yapacağım diye sıradan hatta gündelik bir çanta seçmesi olmamış.



Alessandra Ambrosio 'nun karnı burnunda ama Roberto Cavalli elbisesiyle ne kadar güzel görünüyor.



Olivia Wilde Gucci elbisesiyle çok güzel görünüyor. Dümdüz siyah straples elbisenin tek esprisi bel bölgesi. Tasma kolyesi ve clutchı ile güzel bir Gucci şıklığı çıkarmış.



Sofia Vergara 'nın Roberto Cavalli elbisesini geçip direkt Judith Leiber clutchına ve Lorraine Schwartz mücevherlerine odaklanıyorum. O kadar güzeller ki başka yere bakarsam çarpılırım !!



Sofia Coppola daha önce Feryal Gülman 'ın da üstünde gördüğümüz Gucci tulumla. Tulum Sofia 'ya yakışmış yakışmasına ama bir kokteyl kıyafetiyle de Oscar partisine gidilmemeli derim. Tarz olacağım diye bu kadar kasmayıda doğru bulmuyorum.



Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top