20 Şubat 2012 Pazartesi

0

454 - KİM NE GİYMİŞ ? - Siren Ertan Çarmıklı

 



Ve bugünkü postlarımı rengarenk bitirmek istiyorum. O yüzden Siren Ertan Çarmıklı 'yı en sona sakladım :)

Siren Ertan Çarmıklı, Hawaii printleriyle renk cümbüşü yaşatan Givenchy 'nin Resort 2012 koleksiyonundan bir seçim yapmış.

Gömlek benim zevkime pek uymasada eskitilmiş kilim görünümlü eteğe bayıldım. Hani alın senelerce binbir çeşit tarzla kullanın. O derece güzel bir parça.

Renk ve tarz olarak Siren Ertan Çarmıklı 'ya gömlekte etekte çok yakışmış. Kıyafetini yine Celine 'den bu sefer yeşil tonlarında bir çantayla eşleştirmiş. Yakışmış. Saç ve makyajı her daim kusursuz. En çok hacimli saç modelini yakıştırıyorum ama bu şekilde de gayet hoş ve güzel görünüyor.

Ayakkabının rengi gözümü ısırıyor. Ama bu kıyafete siyah desen olmaz, daha cart renkler ise gözü çok yorar ve tuhaf kaçardı. O yüzden seçimi doğru ama yine de yüzde yüz emin olamıyorum.

Umarım bu güzeller güzeli eteği tek sefer giymezde çeşit çeşit kombinlerle birçok kez görebilme
şansına sahip olurum(z).


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top