26 Şubat 2012 Pazar

0

Nail Art

Scroll down for English:)

Mutlu pazarlar sevgili okuyucularım,

Bu postta sizlerle bir dergiden gördüğüm oje uygulamasını paylaşıyorum. Yapımı kolay olsa gerek. İlk önce açık renk beyaz, krem ince yapılı bir oje uyguluyoruz. Üzerine de altı bombeli olacak şekilde lacivert veya siyah uyguluyoruz. Düzgün yapmak için tek kullanımlık kağıttan parçalar kesilip tırnakların üstüne konulabilir diye düşünüyorum. Dergiyi karıştırırken benim tırnaklarımda Essie Bobbing for baubles vardı. Renk modelinkiyle neredeyse aynıydı, o yüzden kendi ojemi de çektim:)  Bu arada modelin göz makyajına da tek kelimeyle bayıldım. Umarım ilham verici olur. Sevgiler:)

Hello my dear followers, I hope you all are having a great Sunday. In this post I want to share a nail art that I saw in a Turkish Magazine. And it seems easy to apply. I also liked the model's eye make- up. I hope it inspires you. By the way, in the last 2 photos you will see my fingers, I am wearing Essie Bobbing for baubles. Loves:)

Kaynak&Source: Super Dergi Ocak/Şubat 2012& Super January/ February 2012






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top