23 Mart 2012 Cuma

0

3 - BU KİME AİT ?

 


Haftasonuna girerken sizleri bir Bu Kime Ait ? ile daha başbaşa bırakıyorum.

Elinizde yine bir çanta var ! Timsah derisi bir Chanel 2.55 ve fiyatı da takriben 24 bin $ civarında. Bu modelin pırlanta taşlı olanı da var ve tam 240 bin $ değerinde :) Pırlantalı Hermes Birkin 'in bile 2 katı fiyatında. Herneyse konuyu dağıtarak beyninizi ütülemeyim.

Hadi size minik bir ipucu da vereyim. Bu isim yabancı değil.

* Yorumlarınızda kesin yer ve tarih belirttiğinizde diğer okuyucuları etkilemesin diye bekletip süre bittiğinde yayınlayacağım. Yani neden benim yorumumu yayınlamadın diye panik etmeyin :)

Pazartesi gününe kadar sizlere bol şans ve güzel bir haftasonu diliyorum :)



CEVAP : REYHAN ÇİFTÇİ !

Valla ben bu işte iyiyim sanırdım ama okuyucum benden de iyi :) Mesela ben küçücük bir resimden bu çanta kime ait hayatta bilemezdim.

Tebriklerim Derya Alp, ülkü, zeynep, zülal, yaso, merve, TheRe_Yaaa, kurnazli ve 3 adet adsız yorumculara gidiyor. zgundemir son dakika değişikliğiyle 3'te 3 şansını kaçırdı yazık oldu :)

Ne kadar bu seferki zor olacak desemde yine biliyorsunuz ve beni deli ediyorsunuz :)))



Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top