22 Mart 2012 Perşembe

0

CHRISTIAN LOUBOUTIN SIRASI ERKEKLERDE

Kirmizi tabanlariyla hayatimiza girdiginden beri Christian Louboutin butun kadinlarin vazgecilmezi oldu.  Ama bununla yetinmedi, stil sahibi erkekleri hedef alan Louboutin son zamanlarda sneakerslari ile gundemde.. Acikcasi bu sezon benim en begendigim erkek ayakkabilari Louboutin'deydi. Loaferlari, sneakerslari ve moccasinleri ile dikkat cekiyor.
Ilk olarak detayli bir sekildesneakerslari ele almak istedim, bir sonraki postumda ise Louboutin'in erkekler icin yaptigi diger ayakkabilari gorebilirsiniz:)

Zimbali spor ayakkabilari bence Louboutin ile ozdeslesmis en klasik modellerden.. Ben en cok beyaz olanini begendim peki ya siz?

Bu 4 modeli bence giyemeyecek bir erkek yoktur. SS 2012 koleksiyonundan "Rantus" modelinin de yine bence en guzeli beyaz:) Python olani da duz derisini de oldukca begendim.. 

Renkli ayakkabi giymeyi sevenler icin bu modeller ideal.. 

Bunlari giymek biraz zor bana sorarsaniz.. Zimbalilar veya duz deri sneakerslar kesinlikle daha guzel duruyor. 

En iddiali olanlari sona sakladim..
 Cok eglenceli gorunuyor ama kesinlikle giymek icin degil;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top