29 Mart 2012 Perşembe

0

EDA TAŞPINAR 'dan Bacak Dekolte Dersi :)

 



Eda Taşpınar 'ı geçtiğimiz günlerde katıldığı bir davette görüyorsunuz. Her zamanki gibi giydiğinin hakkını verircesine seksi ve gözalıcı. Ve ne yazık ki artık her bacak dekoltesi gördüğümde aklıma insanı bacak dekoltesinden soğutacak güçte olan Angelina Jolie 'nin absürt Oscar pozları geliyor. O görüntüyü unutmak adına bu tarz güzel dekolteleri hafızama fazlasıyla eklemem gerekiyor :)



Ama Eda Taşpınar 'ın fotoğrafları beni sadece Angelina Jolie 'ye götürmekle kalmıyor aynı zamanda aklıma Gwyneth Paltrow 'u da getiriyor. Özellikle Harper's Bazaar 'ın mart sayısında Anthony Vaccarello 'nun seksi elbisesiyle verdiği kapak pozuna. Aynı Antony Vaccarello elbiseyi Karlie Kloss 'da giymişti.



Eda Taşpınar 'ın cut-out elbisesinin markasını bilmiyorum. Belki yine kendi tasarımlarından(!) biridir. Pera Pırlanta 'nın yüzü olduğu için bundan sonra üstünde sık sık mücevher göreceğiz. O kadar sık göreceğiz ki böyle olmayacak takıları olmayacak kıyafetlerle de göreceğiz. Tıpkı bu fotolarda gördüğünüz gibi. Reklam karşılığında iyi bir ücret almış olmalı ki bir kolye uğruna elbiseyi harcamaktan bile çekinmemiş.

Oje rengini hiç sevmedim. Daha doğrusu bu tarz eskitme altın kullanılan takılarla yakışacak bir renk değil. Takma kirpikleri abartmış. Christian Louboutin Lady Max Spike T-Strap stilettoları çok hoş. Saçları sağlıklı görünüyor. Silikon destek sonrası acaba memintolarmı taşmış dedim meğersem saçıymış olmadı :) Karın bölgesindeki yatay uzun çizgileri dikkat çekiyor. Böylesi fit bir karına yakışmayacak bir görüntü. Ama ne yazık ki cilt fazlalığınız varsa ve spora abanırsanız karın bölgenizde bu tarz çizgiler olması kaçınılmaz. Geriye konuşulmadık ne kaldı bilmiyorum :)

Eskiden ne güzel Derin Mermerci 'nin, Elif Dürüst 'ün dekoltelerine hayran hayran bakardım ama artık olgunlaştılar dekolte vermiyorlar. Deniz Berdan desek birtek bacak dekoltesi veriyor ve beni çok üzüyor. Eğer kaliteli dekolte vermeyi konuşuyorsak Ivana Sert 'in ismini anında siliyorum. E geriye kim kaldı ?! Sadece ve sadece Eda Taşpınar. Bu yüzden artık giydiği her dekolte kıyafeti özeldir ve konuşulmaya değerdir.



Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top