25 Mart 2012 Pazar

0

KUSUR BULMAK ZOR!

Feryal Gulman'ın resimleri hakkında yorum yaparken en cok zorlandıgım
konu kusur bulamamam..
O kadar detaylara dikkat ederek giyiniyor ki genelde cok begenıyorum 
surekli olumlu yorumlar yazdıgım ıcınde taraflı bır bakıs acım varmıs gibi gelebilir size..
Ilk resimdeki kırık beyaz Roland Mouret elbisesi bu yaz bir çok renkte satışa çıktı.. 
Benim favorim bu elbisenin turuncusu olsada Feryal Gulman'a renk çok yakışmış..
Ikinci resimdeki Mary Katranzou'yu bir hafta once giydiği koleksiyonun en ıyı parcasıyla ıster ıstemez kıyaslıyorum ve cok begenemıyorum ozellıkle bu kadar desenle ayakkabı tercihini bir arada çok beğenemedim..
Ucuncu resimdeki Peter Pilotto'su ise şahane, omuz kesimi çok yakışmış.. Begüm Şen'in eteği ve Feryal Gulman'in bu elbisesi icin Peter Pilotto'nun bu sezonki en iyi parcalari diyebilirim.
Ayakkabı olarak yine bir önceki resimdeki Ysl stilettoları tercih etmiş, bence bu elbise daha doğru bir seçim olmuş bu iki renkli stilettolarla..
Ve son resimde beyaz bluz ve nar çiçeği deri pantolon tercih etmiş..
Renkler süper fakat pantolonun paça boyu biraz daha kısa olmalıydı.
Constance çanta ve deri pantolonun farklı tonlarda olması da çok hoş durmuş.
Ama Hermes kemere ufak bir itirazım var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top