29 Mart 2012 Perşembe

0

M. A. C Too Supreme

31 Mart 2012 itibariyle sevgili M.A.C yepyeni bir baharlık koleksiyonla karşımıza çıkacak. Too Supreme adlı bu kolekisyon dudak ürünleri üzerine. Yani onlarca ruj ve lipglass'tan oluşuyor.

Bense kararsızım. Alıp almamak konusunda gelgitler yaşıyorum:)-hatta az önce Twitter'da da yazdım!  Ama görsellere baktıkça da 'Bunlardan en az biri benim olmalııııı' diyorum.




Güzellikleri gördünüz di mi ablaları? :) Yarın bir aksilik olmazsa, Ankamall veya Kentpark M.A.C'e gidip denemek istiyorum. Lipglasslar harika görünüyor ama ben bu tarz fırça formunu sevmiyorum- uygulamada zorluk yaşıyorum. Dolayısıyla tercihim rujdan yana olacak gibi gözüküyor. Rujların yapısı hakkında da fikrim yok ama sanki dudağı kurutur gibi duruyor. Yani böyle altına lip balm sürüp uygulayacağınız bir yapıda sanki.

Ne diyelim, gidip görmek lazım. Sizler ne düşünüyorsunuz bu koleksiyon hakkında? Sevgiler.

Görseller&Images: Google& Debenhams


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top