23 Mart 2012 Cuma

0

Sebastian Trucco Lucky Lola


Scroll down for English! :)

Başlığı görünce, içinizden 'Sahi ya, öyle bir marka vardı bir ara' demiş olabilirsiniz. Hatta benim gibi o markayla anılarınız da vardır belki;)

Yaklaşık 6-7 sene önce bu parlatıcıyı kullanıyordum. O zamana dek sahip olduğum en değerli parlatıclardandı bu arkadaş benim için;) Bayıldığım, kullanmaya kıyamadığım, harika bir kokusu olan, sürdüğüm andan itibaren cildime canlılık, ışıltı katan bir üründü. Hey gidi günler hey;)

Bildiğim kadarıyla Ankara'da yok artık Sebastian Trucco. Tesadüfen internette dolaşırken yabancı bir alışveriş sitesinde denk geldim görsellere. Ve nostalji yapmak istedim;) Sevgiler.

I used to have this lipgloss. I bought it 6-7 years ago. Of course I used it up;) Unfourtunately, Sebastian Trucco products are not sold in Turkey anymore. So I couldn't buy another one.

When I saw those photos of the lipgloss, I remembered the days that I was polishing my lips with this. If you have a chance to find it, just try it. It is lovely! And it is a spring color;)

Loves.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top