21 Mart 2012 Çarşamba

0

Yves Rocher Brushes


Benim makyaj konusundaki fırça merakımı artık biliyorsunuzdur herhalde;) İyi bir makyaj ancak ve ancak doğru fırçalarla yapılabiliyor. Bu nedenle ben de elimden geldiğince yeni fırçalar denemeye çalışıyorum.

Yves Rocher, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe özel %20 indirime girmişti. Ben de bunu fırsat bilerek bir far fırçası, bir de ruj fırçası aldım. Far fırçası ihtiyacımız bitmiyor, tükenmiyor biliyorum. Hal böyle olunca da yeni far fırçalarına sarıyoruz;) Ruj fırçasına ise uzun zamandır ihtiyacım vardı, bir türlü bulamıyordum hiçbir yerde. Yves Rocher'da denk gelince de kaçırmadım bu fırsatı;)



Bu fırçaları aldığım 8 Mart'a özel bu minik makyaj çantası hediye ediliyordu. Benim makyaj malzemelerim buna sığmayacağından bunu mini bir kalemlik olarak kullanmayı düşünüyorum. Sizler 8 Mart'a özel herhangi bir kampanyadan yararlandınız mı? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top