26 Nisan 2012 Perşembe

0

Ben Var Ya Ben Ben Birtaneyim;)

Merhabalar herkese,

Bloggerdaki yenilikler nedeniyle ne yazık ki ben de bazı zorluklar yaşadım. Üstelik bir süredir buralara ara verdiğimden yazacak bir sürü şey birikti. Sırayla hepsini yazacağımı umuyorum:)

Nihayet havalar bahar moduna geçti:) Hal böyle olunca çorap mevzu da yine gündeme geldi. Kimilerimiz çorapsız takılmaya başladı bile! Ama ben henüz o aşamada değilim. O yüzden geçenlerde Penti'den aldığım bu çorap güneşli bahar günlerindeki ilk tercihim.



Eminim çoğunuz reklam afişlerinde görmüşsünüzdür bu çorabı. 'Yaz İnceliği' adlı bu çorap Penti mucizelerinden:) 2 gündür kullanıyorum ve çok memnunum. En kısa zamanda Pentiye bi daha uğrayıp stoklayacağım bir model:)

 

Ben 8 Den olanını tercih ettim. 5 Den seçeneği de mevcut. Renk ise yıllardır favori rengim olan Sahra:)



Son olarak, söyleyeceğim şey: Penti, sen birtanesin:)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top