30 Nisan 2012 Pazartesi

0

Skin Care Ritual #2


Merhabalar herkese,

Cilt bakımı hakkındaki yazı dizime kaldığım yerden devam ediyorum. Bu postun konusu cilt bakımımdaki temel elemanlar. Bu üçlüye cildimin defans oyuncuları da diyebiliriz. Cildimi koruma görevi bu gerideki üçlüye emanet;)

1. Bioderma Sensibio H20: Bu mucizevi sıvıyı hepiniz biliyorsundur, bloglarda okumuşsunuzdur diye tahmin ediyorum. Yine de bilmeyenler için küçük bir açıklama yapalım. Bu cilt temizleme suyu, ciltte gün içinde biriken kir ve yağı söküp atıyor.( Bulaşık deterjanı reklamı gibi oldu biraz;)) Makyajı çıkarmada da bu sıvı harikalar yaratıyor! İşte tüm bu nedenler dolayısıyla bu ürün çok seviliyor, tercih ediliyor. Üstelik bu ürünü bana dermatoloğum tavsiye etti. Herkesin makyaj dolabında bulunması gereken as eleman diyor ve ikinci ürüne geçiyorum:)




2. Bioderma Sebium Mat: Bu jeli de dermatoloğum önerdi. Karma cilde sahip olduğumdan T bölgesi için bu matlaştırıcıyı kullanıyorum. Genellikle günde 1 kez(uyumadan önce) sadece T bölgeme sürüyorum. İşin açıkçası, müthiş bir yararını görmedim. T bölgem hala tam anlamıyla toparlanabilmiş değil. Yani bu ürün biraz daha hafifletiyor sorunu. 

3. Dead Sea Spa Magik: Bu ürün de gene tahmin edebileceğiniz gibi dermatolog onaylı:) Aşırı kuru ve hassas  yanaklarım bu nemlendiriciye emanet. Bu yoğun nemlendirme özelliği olan kremin kokusu, yapısı çok hafif. Yaz için de ideal bir ürün. Günde 2 kere uyguluyorum. Severek kullanıyorum, bitince yenisini alacağım.

Bir yazının daha sonuna geldik. Bu üçlüden sizin de kullandıklarınız var mı? Sevgiler ve mutlu haftalar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top